To our valued customers,

SASURIA COLLECTION has moved to www.sasuriacollection.com

This website will be officially
launched on 16 Nov 2009 (Monday) for this coming Hari Raya Aidiladha. There will more great Raya promotions to all our customers. Be always alert, sit back and relax while waiting our best promotion just for you!

~Sasuria~

Wednesday, September 9, 2009

PEARL HAYA SIZES

SAIZ P1
Saiz tudung yang mempunyai kelabuhan paling singkat sekali. Sesuai untuk dipakai untuk bersiar-siar, bersukan dan melakukan aktiviti luar. Menjadi pilihan wanita muda dan juga kanak-kanak. Terdapat 3 saiz standard untuk muka iaitu: S-Small, M-Medium, L-Large.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SAIZ P2
Saiz tudung yang mempunyai kelabuhan sederhana. Sesuai untuk dipakai untuk ke pejabat, majlis-majlis rasmi, ke kelas, seminar atau bersiar-siar. Kegemaran atau hot item bagi kebanyakan wanita bekerjaya dari semua peringkat umur. Terdapat 3 saiz standard untuk muka iaitu: S-Small, M-Medium, L-Large.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SAIZ P3
Tudung yang labuh sehingga menutupi bahagian dada . Pelbagai fesyen dapat dilakukan dengan saiz ini bersama dengan pin atau kerongsang mengikut fesyen yang dikehendaki. Sangat sesuai untuk wanita yang kreatif dengan fesyen tudung terkini dan juga untuk wanita di pertengahan umur. Terdapat 3 saiz standard untuk muka: S-Small, M-Medium, L-Large.


No comments: