To our valued customers,

SASURIA COLLECTION has moved to www.sasuriacollection.com

This website will be officially
launched on 16 Nov 2009 (Monday) for this coming Hari Raya Aidiladha. There will more great Raya promotions to all our customers. Be always alert, sit back and relax while waiting our best promotion just for you!

~Sasuria~

Tuesday, July 14, 2009

Amcorp Mall's Flea Market on 11th to 12th July 2009 (Saturday and Sunday) updates!







Assalamualaikum kepada semua...

Alhamdulillah jualan tudung Pearl Haya di booth kami di flea market Amcorp Mall telah semuanya berjalan amat lancar sekali walaupun ini julung2 kalinya kami berada di mana2 tempat untuk jualan terbuka seperti ini. Sibuk tak terkata sampaikan tak ada masa terluang untuk update blog ini. Walau bagaimanapun ucapan ribuan terima kasih kepada semua yang datang memberi sokongan. Setakat ini respon yang diterima amat positif sekali dan ada yang mintak diteruskan untuk minggu2 yang akan datang. InsyaAllah kalau tak ada aral melintang kami pasti akan datang sekali lagi pada 25 dan 26 Julai 2009 ini di tempat dan masa yang sama.

Kepada yang tak dapat saiz, warna dan corak yang dikehendaki, don't worry untuk yang akan datang kami akan mempelbagaikan lagi tudung Pearl Haya dengan tawaran yang lagi istimewa!!!

p/s- TQ banyak2 to all yang telah menjayakan jualan di flea market Amcorp Mall baru2 ini especially kepada Zaty dan Sha dan juga ahli keluarga yang terlibat.

No comments: